سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

 

شما با ورود به سایت فینیکس همانند تصویر بالا با جدولی از قیمت ارزهای دیجتال مختلف و روند صعودی یا نزولی آنها مواجه میشوید. در کنار بخش داشبورد زبانه دیگری به نام معاملات قرار دارد که همانند اپلیکیشن فینیکس، تمام کارهای خرید و فروش ارز دیجیتال در این بخش رخ میدهد، نکته قابل توجه، مکس چندثانیهای سایت برای ورود به بخش معاملات است، با کلیک بر روی زبانه بخش معاملات، لوگوی فینیکس در صفحه نمایان میشود و بعد از مکث یک تا دو ثانیهای وارد بخش معاملات میشوید، با کلیک بر روی زبانه داشبورد و در واقع بازگشت به منوی قبلی نیز این مکث وجود دارد.

خرید ارز دیجیتال در ایران

تنها بخش تراکنشهای من در وب سایت فینیکس وجود دارد و در اپلیکیشن  خرید ارز دیجیتال  این سرویس دیده نمیشود، بنابراین شما برای مشاهده تراکنشهایتان میتوانید به سایت فینیکس مراجعه کرده و با رمز و پسورد خود، تراکنشها را مشاهده کنید. روش کار این صرافی ها به گونه ای است که تجارت از طریق شخصی به شخص دیگر انجام می شود و افراد در سراسر جهان می توانند با استفاده از این وب سایت در حساب خود ارزهای رمزنگاری شده معامله کنند. در سایت فینیکس، تمرکز بیشتری بر روی دعوت از دوستان و درآمدزایی از این قابلیت شده و در صفحه داشبورد نیز بخشی برای مشاهده در لحظه میزان سود شما از دعوت دوستانتان وجود دارد.

سیستم دعوت از دوستان رمـزپلاس یک روش کسب درآمـد برای کاربران است. یک رمز عبور انتخاب کنید که ترکیبی از حداقل یک حرف بزرگ و حروف انگلیسی و اعداد باشد. بنابراین با توجه به دانش و تحلیل خود از این بازار مالی میتوانید با ارزشترین این رمز ارزها را انتخاب و خریداری نمایید. فینیکس ابزارهایی همچون ماشین حساب ارز دیجیتال در اختیار کاربران خود قرار میدهد تا بتوانند فعالیت علمی و دقیقی در بازار رمز ارزها داشته باشند. ناگفته نماند شما صرافی را باید انتخاب کنید که از ارز موردنظر شما پشتیبانی کند، زیرا برخی صرافی ها فقط از تعداد محدودی از ارزها پشتیبانی می کنند.

و تعداد خطرات بسیار زیادی که در ادامه به شما خواهیم گفت. به راحتی بدون احراز هویت معامله کن! در ادامه با ما همراه باشید تا به این پرسش پاسخ دهیم و باهم راههای خرید بیت کوین بدون احراز هویت را بررسی کنیم. تا به اینجا متوجه شدیم که معامله با افراد حقیقی از امنیت پایینی برخورد دار است و به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود. در این بیت، بیت کوین بیش از تمام این ارزهای دیجیتال سر و صدا کرده و توجه افراد را به خود جلب کرده است.

خرید و فروش ارز دیجیتال

انتخاب بهترین کیف پول ارز دیجیتال دغدغهای همیشگی برای تازهواردان و حتی افراد حرفهای در حوزه ارز دیجیتال بوده است. در بخش طراحی، عدم تنوع و ایجاد رنگبندی گسترده در رابط کاربری، بیشتر به سلیقه کاربر و البته جنس این مدل از اپلیکیشنها باز میگردد اما بخش اصلی مربوط به معامله ارزهای دیجیتال و یا واریز و برداشت پول از حساب خود بسیار ساده و روان است و به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید. نوبیتکس این امکان را برای شما فراهم ساخته است که به سادگی و براساس بهترین قیمت موجود در بازار (MARKET) به صورت آنی اقدام به خرید یا فروش ارزهای دیجیتال بپردازید.

صرافی آنلاین خرید و فروش ارز دیجیتال

 

اگه شما نیز قصد وارد شدن به این بازار رو دارین، می تونین بعد از به دست اوردن اطلاعاتی در مورد بازار ارزهای دیجیتال اقدام به سرمایه گذاری و خرید ارزهای دیجیتال بکنین. برای استفاده بهتر از سایت صرافی آنلاین خرید و فروش ارز دیجیتال  باید ثبت نام کرده یا به حساب خود وارد شوید. شما وارد سایت میشوید، مقدار مبلغ به همراه آدرس ایمیل را وارد میکنید. یورپی با تکیه بر تجربه و دانش خود نسبت به سیستم های مالی بین المللی و بهره گیری از تکنولوژی روز و همچنین تیم قدرتمند و متعهد خود و ادغام آن ها توانسته بستری امن و سریع را برای تراکنشهای مالی و تجاری کاربران ایرانی و برون مرزی خود فراهم نماید.

معرفی سامانه خرید و فروش ارز دیجیتال ایرانی

 

هدف این رمزارز ایجاد زنجیره بلوکی هست که بتونه عملکرد بهتری نسبت به بلاک چینهای قدیمی مثل «اتریوم» داشته باشه. بیت کوین یک سیستم همتا به همتا است؛ به این معنا که مبادلات و خرید و فروش خصوصی به راحتی در آن امکان پذیر است. راحتی استفاده از یک برنامه به سهولت سرویس ارایه دهنده آن وابسته است، فینیکس به سرعت شما را احراز هویت میکند و سریعا قابلیت معامله ارز دیجیتال را به شما میدهد، بنابراین با اپلیکیشن فینیکس نیز این قابلیت را دارید که به سرعت سراغ معامله رمزارزها بروید. پس از ورود به صفحه داشبورد هدایت میشوید، جایی که مانند صفحه خانه امکان برداشت، انتقال و مشاهده نرخ کارمزدها را خواهید داشت، همچنین صفحه بازارها نیز در صفحه داشبورد وجود دارد وشما میتوانید لیست قیمت ارزهای مختلف را مشاهده کنید.

خرید ارز دیجیتال

در صفحه معاملات کادر خرید و فروش ارز، لیست پیشنهادات، نمودار قیمت، وضعیت بازار و آخرین معاملات، همچنین سفارشهای فعال و معاملات اخیر شما در دسترس است. حداقل میزان خرید ارز دیجیتال اکس اونیکس  با استفاده از کارت بانکی 50 دلار است. در واقع برای گذراندن مرحله احراز هویت شما باید تصویری همراه با کارت ملی و نوشته ای برای تیم پشتیبانی والکس ارسال کنید تا بعد از بررسی امکان معامله در این صرافی را داشته باشید. در خدمات سیگنال معاملاتی کریپتو باید به دنبال چه چیزی باشید؟ می توان در صرافی سفارش خرید یا حد ضرر انتخاب کنید و با انتخاب آنها صرافی به طور خودکار ارز شما را خرید یا فروش می کند.